Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Pytania i odpowiedzi

NAJCZĘSCIEJ ZADAWANE PYTANIE?

 

  1. Jak długo trwa realizacja zamówienia ?

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaakceptowaniu wpłaty i zmianie statusu zamówienia na "KOMPLETOWANE". Zamówienia realizujemy w ciągu 48h.

 

  1. Jakie formy płatności są akceptowalne w sklepie M’adore ?

Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:

  • za pomocą karty płatniczej: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
  • za pośrednictwem platformy płatniczej: Płatności Shoper

W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

 

  1. Co oznacza informacja „Produkt chwilowo niedostępny” ?

Taka informacja oznacza, że czekamy na realizację zlecenia z Pracowni Krawieckiej, z którą współpracujemy, bądź na dostawę tkaniny, która potrzebna jest do uszycia danego wzoru. Jeżeli zależy Państwu na konkretnym produkcie, który chwilowo jest niedostępny, zachęcamy do kontaktu z nami. Wyślijcie nam maila na kontakt@madore.pl lub zadzwońcie na numer 793 037 610. Przekażemy Państwu konkretną datę pojawienia się niedostępnego produktu w naszym sklepie.

 

  1. Czym wypełnione są kołderki, poduszki i kocyki? Czy są bezpieczne dla alergików?

Wypełnienie naszych kocyków, poduszek i przytulanek stanowi antyalergiczna włóknina silikonowa. Szczegółowe informacje odnośnie rodzaju wykorzystywanych tkanin i wypełnień oraz certyfikatów, znajdują się w zakładce „O firmie".

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl